VVD te gast bij Horecawerf Noord Nederland

Donderdag 23 april was de VVD afdeling Ooststellingwerf te gast bij Horecawerf Noord Nederland in Oosterwolde.

Voor de pauze hield de afdeling haar jaarlijkse ledenvergadering in één van de vergaderzalen van de horecawerf op de 2e verdieping.Een locatie met een geweldig uitzicht over het steeds drukker wordende bedrijventerrein. Onder het motto " De VVD Ooststellingwerf pakt het anders aan", werd de ledenvergadering op locatie gehouden met na de pauze een zeer interessante inleiding en rondleiding door de directeur van de Horecawerf, de heer Richard Spelde. De VVD ledenvergadering zal, gezien de positieve reacties, voortaan steeds op locatie gehouden worden en het gastbedrijf / de gastinstelling een inleiding laten verzorgen. Hiermee streeft de VVD naar korte lijnen tussen politiek (leden) en bedrijfsleven / maatschappelijke organisaties.

De heer Spelde toonde de verschillende opstellingen van inrichtingen van diverse Horecavormen. Vanaf november 2014 is dit bedrijf, uniek in het noorden, gehuisvest in het voormalige pand van een spiltrappen fabrikant. Een uitstekende invulling van dit prachtige markante en modern ogende pand. Het bedrijf werkt samen met zo’n 80 landelijk, regionaal maar zeer zeker ook lokaal opererende bedrijven. Elke branche is met 1 bedrijf vertegenwoordigd. Horecaondernemers worden mee aan de hand genomen om hun interieur, maar ook op het gebied van financiën, juridische zaken en wetgeving en vergunningverlening, en inrichting uit te zoeken dat het beste past bij hun bedrijfsvisie.

Een aanpak die vrij uniek is in Nederland maar zeker in Noord Nederland. Het bedrijf bedient dan ook geheel Noord Nederland t/m de provincie Gelderland. Geweldig dat Oosterwolde, Ooststellingwerf, de thuisbasis mag zijn voor dit unieke concept.!

Na afloop van de rondleiding werd in het bruine café onder het genot van een drankje vele onderwerpen besproken.