Geslaagde barbecue bij afdeling Heerenveen

Op uitnodiging van de VVD afdeling Heerenveen was een delegatie van VVD Ooststellingwerf op 5 september te gast op hun jaarlijkse barbecue.

© Rutger Miltenburg

De afdeling Heerenveen heeft op deze manier een informele start van het politieke jaar, zo net na de zomer. De weersomstandigheden waren op zijn minst wisselend te noemen want zon, wind en regen wisselden elkaar in rap tempo af. Het maakte voor de onderlinge contacten geen verschil. Na het welkomstwoord van de voorzitter van Heerenveen gaf tweede kamerlid Aukje de Vries een korte terugblik op het afgelopen jaar, waarin vooral de Griekenlandkwestie de hoofdrol opeiste en gaf zij een inkijk op wat de komende tijd de agenda zal bepalen, namelijk de vluchtelingen die Europa in komen. Omdat naast mensen uit Heerenveen ook Opsterland en Weststellingwerf vertegenwoordigd waren, was dit een informele en geslaagde bijeenkomst waarbij we van elkaar konden horen, leren en delen. Afdeling Heerenveen: bedankt!